המרת קלטות וידאו ,8 מילימטר, מיני דיבי

אז החתונה שלכם הייתה ממש מזמן, או אולי של ההורים ואפילו סבא וסבתא והתיעוד בזמנו נעשה על גבי קלטות וידאו, או סרטי 8 מילימטר אך היום קצת קשה פרקטית לצפות בזה… לשם כך מחלקת ההמרות של גלריית הדר תבצע עבורכם את פעולת ההמרה בצורה קלה ונוחה על מנת שתוכלו לצפות ולשמר את התיעוד על גבי דיסק או ישירות לקובץ במחשב.

ביצוע המרות קלטות וידאו לתקליטורים, דיסקים. שיכפול למספר עותקים. שמירה על איכות אופטימלית בהתאמה לאיכות ההקלטה.

המרת קלטות וידאו   חייג כעת 02-6717429

 

המרות לDVDהמרות סרטי 8 מילימטר לדיסקים, והמרות קלטות מיני דיבי MINI DIVI לדיסקים בקלות ובמהירות תוך שמירה על איכות המקור.

גלריית הדר, מספקים שירות איכותי ואדיב ללא פשרות, מזמינים אתכם לבקר אצלנו, קפצו לבקר, יד חרוצים 18, קניון האחים ישראל, תלפיות, ירושלים.

כמ כן תוכלו למצוא אצלנו, הדפסות על קנבס בירושלים בזמינות מיידית, הפקת חותמות במגוון גדלים וסוגים, הדפסת תמונות ישירות משליחה בווטסאפ, צילום תמונות דרכון ישראלי \ אמריקאי ועוד…

גלריית הדר – איתכם ובישבילכם, למעלה מעשור של הצלחה

המרת קלטות וידאו לדיסק!   חייג כעת 02-6717429

 

המרת קלטות וידאו בירושלים

השנה היא 2017 ואתם ניגשים לסדר את אחד הארונות הנשכחים ביותר במחסן שלכם. הארון גדול וישן והוא מכיל בתוכו אנטנות, קסטות ישנות, ווקמן נשכח, קלטות וידאו וגם לא מעט אבק. הארון הזה בדרך כלל סגור, אבל היום תקף אתכם רגש נוסטלגי לא מוסבר והחלטתם לנסות ולסדר אותו. אתם ממיינים אט אט את הבלאגן שהצטבר בארון עם השנים, אוחזים בידיכם את אחת מקלטות הוידאו שלכם ומגלים שפיסת העבר הזו שוקלת לא מעט, מסורבלת למדי ותוהים, מן הסתם, איך פריט אספנים זה שימש אתכם במשך זמן כה רב והיווה את תמצית הטכנולוגיה של אז. זוכרים אותן? גדולות, מאורכות ותופסות לא מעט מקום בארון – וגם בלב. בטרם תגנזו את הקלטות ותשיבו אותן למנוחת עולמים במחשבה שהן כבר לא מתפקדות, אנו ממליצים לכם לשקול את תחייתן מחדש על ידי המרתן לקבצים דיגיטליים. הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו לא רק מחדשת ומתחדשת, אלא גם מוצאת פתרונות לשמר את העבר, וכך המרת קלטות וידאו בירושלים הפכה להיות מצרך די מבוקש ומסתבר שרגשות נוסטלגיים פוקדים לא מעט מאנשי דור הסמארטפון והדיגיטל ומריצים אותם אל עבר בעלי המקצוע השונים. סקרנים לדעת עוד על קלטות הוידאו שלכם, רגע לפני שהן הופכות לשורה בדפי ההיסטוריה? מעוניינים לקבל מידע על אופן המרת הקלטות לקבצי דיגיטל? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

על הקלטה וסלילים אחרים

מראשית ימי הטלוויזיה והקולנוע, נוצר הצורך לפתח אמצעי הקלטה לסרטים, מהדורות חדשות ושידורים שונים על מנת לאפשר צפיה חוזרת בעתיד. עד שנות ה- 50, השתמשו במכשיר הנקרא "קינסקופ". מכשיר זה פעל באמצעות מצלמה שהונחה על שפופרת מיוחדת והקליטה לסרט צילום את המתרחש. כמו מרבית הפיתוחים הראשוניים, גם כאן העלות לא הייתה מבוטלת בשל מחירה הגבוה של המערכת עצמה וכן עלותה הגבוהה של כל דקת צילום, ולכן שימשה בעיקר רשתות שידור שונות בשימוש מסחרי. בראשית שנות ה- 50, החלו נסיונות לפתח טכנולוגיות הקלטה שהתבססו על השימוש בסרט המגנטי לקלטות וידאו, כפי שהיה נהוג כבר עם קלטות האודיו. ההבדלים בין אופי הקלטת סרט וידאו להקלטת אודיו והעובדה שהקלטת וידאו צורכת תדר כפול מהתדר הנהוג באודיו, הצריכה הרצה מהירה של הסרט ובשל כך התוצאה שהתקבלה הייתה סרט קצר מאוד יחסית ואיכות הקלטה נמוכה. לקראת סוף שנות ה- 50, החלו להשתמש בטכניקת סריקה רוחבית ובכך בעיות אלו, כמו גם הבעיות שהתעוררו בשימוש ב"קינסקופ" נפתרו. גם מערכות אלו נחשבו ליקרות מאוד ולכן השימוש בהן עדיין היה נחלתם הבלעדית של רשתות השידור. על אף שהבעיות העיקריות נפתרו והשימוש בסריקה הרוחבית החליף את השימוש בקינסקופ לחלוטין, המשיכו לעמול במרץ על פיתוחים טכנולוגיים נוספים. בראשית שנות ה-60, פותחה טכנולוגיית הסריקה הלוליינית, אשר הייתה נוחה יותר לאין ערוך. לא זו בלבד שהסריקה הלוליינית הצריכה שימוש במכשירים קטנים וזולים יותר, אלא שהיא גם אפשרה תכונות נוספות וחשובות שלא היו בסריקה הרוחבית, כגון הקפאת תמונה ושידור במהירות מואצת או איטית יותר. בשל היותה של המערכת קטנה וזולה יותר, התפשטותה גם לשוק הפרטי ולצרכן הביתי הייתה מהירה וקלה והיא נפרשה על פני רוב שנות ה- 60. ההקלטה בוצעה עד אז על גבי סלילים ולא קלטות, אך מהר מאוד הבינו בחברות האלקטרוניקה הגדולות כי השוק הביתי וגם המסחרי זקוק לקלטות וידאו. וכך, בשנת 1969 הוצג אביטפוס של מערכת הוידאו הראשונה.

קלטת הוידאו הביתית

את המצאת קלטות הוידאו הביתיות כפי שהן מוכרות לנו כיום נמקם בשלהי שנות ה- 60 ומהלך שנות ה- 70. שני מהנדסים חרוצים ובעלי חזון מחברת JVC,  החלו לעמול על פיתוח קלטת וידאו לציבור הרחב ברוחב ½ אינצ' (זאת בניגוד לקלטת ברוחב ¾ אינצ' שהייתה נהוגה עד אז). על אף שהפיתוח הושלם, הניסיונות לקבוע סטנדרט אחיד לייצורה של הקלטת ארכו שנים ארוכות, מאחר וחברות ענק התחרו זו בזו על סטנדרט הייצור ורק לקראת סוף שנות ה- 70 התגבשה קואליציה סביב הסטנדרט הנבחר והחלה הפצתה של קלטת הוידאו, הנקראת במילים אחרות VHS (ראשי תיבות של Video Home System ובעברית: מערכת וידאו ביתית).

ההקשר התרבותי

הכנסתן של קלטות הוידאו לשוק הרחב ולשימושו של הצרכן הפרטי גרמה למהפך תרבותי עצום ולשינוי רב בהרגלי הצפיה. אם עד אז נאלצו הצופים להסתמך על שידורי הטלוויזיה בלייב (כשמבחר הערוצים בלאו הכי היה קטן מאוד), הרי שמאותו הרגע יכלו הצופים לנהל בעצמם את הרגלי הצפיה שלהם. לא עוד צפיה בסרט בזמן בו הוא משודר, אלא תזמון הצפיה למועד הנוח לצופה, כמה פעמים שירצה. מלבד הקלטה של תכנים חיצוניים, החל הציבור להשתמש במכשירי הקלטה ניידים (מצלמות וידאו) ולצלם בעצמו תכנים אישיים ומקצועיים, מבלי שיצטרך להסתמך על בעל מקצוע חיצוני וכשהמצלמה וקלטות הוידאו זמינות עבורו בכל עת שיחפוץ בכך. הפעימה הבאה של מהפכת קלטות הוידאו ביססה את מעמדה באופן בלתי מעורער בקרב הציבור הרחב. עם הקמתן של חנויות להשכרת סרטי וידאו לא נאלץ עוד הצרכן להסתמך על גחמותיהם של מקריני הסרטים בקולנוע, מאחר וחנויות אלו הציעו מגוון רחב של סרטים להשכרה, כשהן נותנות מקום של כבוד לסרטים אזוטריים שלא הגיעו כלל לקולנוע, כמו גם לסרטים שכיכבו בו שבועות ארוכים. מפיקי הסרטים, כמובן, הרוויחו ממהפך זה, כיוון שבצפיה חוזרת ונשנית בסרטים, תעשיית הקולנוע גלגלה כספים נוספים גם זמן רב לאחר שהסרט ירד מעל האקרנים.

איך ממירים קלטות וידאו לפורמט דיגיטלי?

המדיה האנלוגית בכלל וקלטות הוידאו בפרט סובלות מאורך חיים קצר יחסית ולכן ככל שעובר הזמן, כך הן חשופות יותר לפגעי מזג האוויר, לחות, אבק או שריטות ואט אט מאבדות מאיכותן. זאת לעומת המדיה הדיגיטלית, כדוגמת תקליטור, העמידה הרבה יותר. לכן, לא כדאי להשתהות עם המרת הקלטות, כיוון שככל שיעבור הזמן כך יהיה קשה יותר להציל את תוכנן. בסטודיו המקצועי שלנו, המבצע המרת קלטות וידאו בירושלים, תוכלו להיות בטוחים שהזכרונות שלכם שמורים אצלנו ומטופלים בהקפדה יתירה ועם כל תשומת הלב הנדרשת. כמובן שקלטות פגומות לחלוטין, לצערנו, לא ניתן להשיב למצבן הראשוני ולהצילן, אך קלטות וידאו תקינות ומתפקדות, יוכלו לעבור המרה לקבצים דיגיטליים בעזרת הממירים המקצועיים שלנו, המבטיחים שמירה על הקיים והמרה מוצלחת בעלת איכות מקסימלית. לאחר ההמרה, הקובץ ישמר בפורמט הדיגיטלי המועדף עליכם – קובץ דיגיטלי ממוחשב על כונן חיצוני או צריבה בתקליטור DVD. כיוון שלעיתים קרובות קלטות הוידאו שלנו מכילות גם תוכן לא רלוונטי או חלקים ריקים, ניתן לערוך את התוכן, לקצר קטעים ולאחד קטעים אחרים כך שהתוצאה המתקבלת תהיה רציפה ורלוונטית.

החתונה שלכם, היום הראשון בכיתה א', הטיול הארוך בחו"ל, הצעד הראשון של הילדה שלכם, בר המצווה של הילד וגם זכרונות מאנשים שכבר לא איתנו – כולם בתוך הסלילים המבריקים שבארון הגדול והישן. הפקידו אותם בידיהם של בעלי מקצוע שישמחו להפוך את הרגעים היקרים שלכם לניתנים לצפיה ולבצע עבורכם המרת קלטות וידאו בירושלים, והבטיחו לעצמכם מזכרת נצח.