הכנת חותמת לעסק

הכנת חותמת לעסק

 

לכאורה, הווירטואליה והדיגיטציה הפכו את מסמכי הנייר למיותרים, אבל זאת, רק לכאורה, מכיוון שעדיין, למרות המגמה המתחזקת של ההיפרדות ממסמכי הנייר, עוד מסמכים רבים "פיזיים" שאינם נשלחים במייל, אלא נשלחים בדואר או נמסרים אישית-ידנית ליעדם. יתרה מכך, מרבית המסמכים הרשמיים החשובים, עדיין מוגשים כמסמכי הארד קופי, ולכן, חתימה דיגיטלית אינה נוגעת להם כלל. ניתן לראות זאת באספקט של חיינו האישיים כאנשים פרטיים, אבל חשוב מכך, ניתן להבחין בכך התחום העסקי. כאשר אתם מנהלים עסק (או ממלאים תפקיד רשמי בו) אתם חייבים להקפיד על עמידה בכל הנהלים והחוקים הנדרשים, אשר חלק מהם מחייב כי כל מסמך היוצא מבית העסק, חייב לשאת (לפחות) חותמת עסקית מפורטת שלו.

מדוע חשובה חותמת לעסק?

מאחר וכתב יד לעיתים קרובות קשה להבנה, שלא לדבר על כך שחתימות ידניות משתנות עם השנים, חותמת לעסק מהווה אמצעי זיהוי מוכר ורשמי, הכולל את שם העסק, כתובתו, מספר הח.פ. שלו וכד'. בעסקים מרובי עובדים, נהוג אף שלא להחזיק חותמת אחת ויחידה, אלא לפצל אותן למספר חותמות, שחלק מהן הן עסקיות (כלומר נושאות אך ורק את פרטי העסק) ואילו האחרות, נושאות את שם החותם והתפקיד שהוא ממלא בעסק (למשל, "יהודה כהן – מנכ"ל" או אבי לוי – סמנכ"ל כספים"). בדרך זו ניתן להבטיח, כי למרות שחתימה ידנית לא תמיד ניתנת לשיוך, קיימת אפשרות לזהות את האדם החתום על המסמך שמולנו.

גלריה הדר, חותמות בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

לסיכום:

חותמת לעסק חיונית לא רק להתנהלותו ולפעילותו התקינה, אלא גם למיתוג שלו בעיני ציבור לקוחותיו, ספקיו וכל מי שיוצר איתו התקשרות עסקית, תפעולית או משפטית. זוהי הסיבה לכך שאין להקל ראש בהכנת חותמת לעסק, ויש לבחור את הגוף המכין אותה בזהירות ובקפידה.

תגובה אחת
  1. אוצר הספרים ישיבת חברון

    שלום וברכה,
    ברצוני לקבל הצעת מחיר עבור חותמת עץ עגולה בקוטר 4 ס"מ
    להחלפת חותמת ישנה שברשותי
    בתודה
    יהונתן
    אוצר הספרים ישיבת חברון

השארת תגובה