חריטה על גביעים

חריטה על גביע, שלט, מדליות ומזכרות, מתאים בעיקר למתנות ותעודות הוקרה. מגוון רב בחנות.

חריטה על גביעים

כולנו אוהבים שמכירים בנו, במאמצים שאנחנו משקיעים, בהישגים אליהם אנחנו מגיעים, וכשמדובר בציון רשמי להכרה זו כמדליה או כגביע, התחושה אף טובה בהרבה יותר – הנה יש לנו משהו ביד שמוכיח את זה שמישהו הבחין שהתאמצנו, השקענו והצלחנו. אמנם, גביע, לכשעצמו, אכן מהווה "הכרה רשמית" כזו, אולם חריטה על גביע, הקדשה כלשהי, הכוללת את שם המקבל אותו ואת ציון האירוע שבגינו התקבל – אף הופכים את המחווה למרגשת עוד יותר. כיום, הענקת גביע שעליו חרוטה הקדשה כבר אינה מיוחדת לתחומים התחרותיים דווקא, אלא גלשה גם לתחומים אחרים, תחומים שבעבר לא נחשבו ל"מזכים" בגביע.

חריטה על גביע – באילו נסיבות?

"האבא הטוב ביותר בעולם", אמא מס' 1", "לרגל פרישתך לגמלאות" – לא קשה לתאר את כל אחת מההקדשות הללו חרוטה על גבי גביע. זאת, מכיוון שכמו שהזכרנו למעלה, רובנו נהנים מהתחושה שהמאמצים שאנחנו משקיעים לא רק נושאים פירות, אלא גם שמישהו מבחין בהם, ומשקיע, מצידו, את הזמן והמחשבה הנדרשים כדי להעניק לנו סוג של הכרה רשמית לכך. כמובן, שבצד הגביע (שאמור להיות עשוי חומר גלם איכות שנשמר לאורך השנים), חשוב לבחור גם בית עסק המתמחה בנושא חריטה על גביע, כדי שגם ההקדשה החרוטה תהיה אסתטית ונאה ואף תישמר לאורך השנים.

גלריה הדר, חריטה על גביעים בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

 

גביעים חרוטים כבר מזמן אינם נחלתם הבלעדית של ספורטאים מצטיינים, תלמידים מחוננים או של הזוכים בתחרויות כלשהן. הם הפכו לנחלת הכלל, למתנה שכיחה, נפוצה ונאה, שמטרתה להביע הכרה במקבל הגביע בתחום כלשהו (כן, גם הכרת תודה להורה נחשבת להכרה). מאחר וטיב חריטה על גביע יכולה להפכו לאסתטי ונאה יותר, או, להיפך, לקלקל את מראהו, על מנת שהמחווה תהיה מושלמת, יש להקפיד, במקביל, גם על החומר ממנו עשוי הגביע עצמו וגם על איכות החריטה על הגביע.

3 תגובות
  1. מור

    מחפשת 3 גביעים בגדלים שונים (מקום 1,2,3) עבור טורניר + הקדשה

  2. סמיון

    היי, אני מעוניין לעשות גביע הוקרה לאמא, עם הקדשה.
    אני צריך אחד בודד כזה.
    מה תהיה העלות עבור גביע כזה?

    תודה,
    סמיון.

  3. נופר

    שלום,
    נשמח להצעת מחיר עבור גביעים עם הדפסה – עדיפות לגביעי טניס שולחן, במידה ולא – אוסקר.
    אנחנו צריכים 34 יח׳ עד ה 28 לדצמבר.

    נופר – 0503649292

השארת תגובה