הדפסה על קנבס בירושלים

הדפסה על קנווס באמצעות מדפסות איכותיות ביותר של חברת HP ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום, גלריה הדר, תלפיות ירושלים, הדפסות בכל גודל ועל מגוון מדיות שונות.

אצלנו בגלריה הדר תוכלו להזמין הדפסות על קנבס, נייר קנבס באיכות מוזאון או בד קנבס וניירות פוטו אייכותיים ומגוון מדיומים נוספים. הדפסות באיכות גבהה ביותר תוך מתן דגש לרוויון ועומק צבע.

אמנים רבים בירושלים והסביבה כבר בחרו בנו כנותני השירות הקבועים שלהם וזאת בזכות האיכות של ההדפסות שאנו מפיקים. הצטרפו למעגל הלקוחות שלנו ותהנו מאיכות חסרת פשרות ברמת דיוק מקסימלית.

גלריה הדר, הדפסה על קנבס בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

 

הגדלת תמונות והדפסה על קנבס הנה אחת המתנות היפות ביותר, לקוחות רבים מזמינים אצלנו הגדלות לתמונות משפחתיות, הנצחת רגעים חשובים והדפסתם על גבי בד קנווס איכותי ובאיכות צבע וחדות שלא מוצאים אצל כל אחד וכל זאת במחירים שווים לכל נפש ובזמינות מיידית. הדפסות מהרגע לרגע במקום כולל מתיחה על מסגרת עץ ואפילו מסגור אם רוצים. גלריה הדר אמנוה על איכות , זמינות ושירות במעלה ראשונה! יש לכם שאלות? אל תהססו לפנו אלינו עוד היום.

הדפסה מיידית על קנבס !    חייג כעת 02-6717429

 

 

אז מה זה בכלל קנבס?

מקור המילה "קנבס" הוא במאה ה- 14, והוא נהגה כ “canevaz” או "canevas" באנגלית ובצרפתית עתיקה. מילים אלו נגזרו, ככל הנראה, מהמילה "cannapaceus", שפירושה בלטינית הוא "עשוי מקנבוס". אם תהיתם האם יש קשר בין צמח הקנאביס לבין בד הקנבס, הרי שהתשובה היא, למרבה ההפתעה, שאכן יש ביניהם קשר הדוק. את בד הקנבס מייצרים מזן של קנאביס שאינו פסיכואקטיבי, המגודל בעיקר למטרות תעשיה ולא למטרות הפקת הסם. צמח הקנבוס יעיל כל כך, עד שמומחים מעריכים כי הוא יכול לשמש להפקת כ- 25,000 מוצרים שונים, כמו שמן, חלקי רכב, תרופות ובמקרה הרלוונטי לנו - גם טקסטיל. בד הקנבס הוא למעשה אריג כותנה חזק ועמיד הארוג בצורת שתי וערב. בשל חוזקו ועמידותו הרבה, הוא משמש לבניית אוהלים, מפרשיות, ככיסוי עמיד לריפוד, לציפוי סירות קאנו ולמגוון שימושים תעשייתים נוספים.

 להזמנת הדפסה על קנבס - חייג 02-6717429

 

קרא עוד אודות: הדפסת קנבס מידית בתלפיות