סוגי חותמות לעסק

סוגי חותמות לעסק

למרות שרבים מתייחסים (ובטעות, כמובן) אל חותמת לעסק כאל כלי עבודה זניח, למעשה, חשיבותו רבה לתפעול התקין של העסק, כמו גם לרושם שהוא מותיר על כל מי שבא עם העסק (ועם מסמכיו הרשמיים) במגע. בשל חשיבה זו, המקלה ראש בחשיבותן של החותמות העסקיות, סוגי חותמות לעסק הינה סוגיה שלא רבים מתעמקים בה, וחבל. מכיוון שלנושא סוגי חותמות לעסק ישנם אספקטים מעניינים למדי, כך שלא רק בין תחום עיסוק אחד למשנהו קיימים הבדלים בין סוגי החותמות הרשמיות הנדרשות, אלא אף בתוך עסק ספציפי, יתכן שתזדקקו ליותר מסוג אחד ויחיד של חותמת עסקית.

מהם סוגי חותמות לעסק העומדים כיום לרשותכם?

את החתימה האלקטרונית/דיגיטלית כולנו מכירים, ואכן, במקרים מסוימים, היא כבר יכולה להחליף חלק מהחותמות הידניות באופן רשמי, אבל לא בכל מקום. ולכן, נדרשות לעסק גם חותמות ידניות מסוגים שונים. למשל, בעלי מקצוע מסוימים כנוטריונים, נדרשים לאגד את דפי המסמכים שלהם בסרט אדום, שאליו מקושר תו אדום אשר מוטבע בחותמתו של הנוטריון (חותמת לחץ העשויה מתכת ומכילה פרטים ספציפיים מאד). בנוסף לחותמות אלה, ניתן לחלק את החותמות לחותמות קבועות ולחותמות משתנות, אשר לרוב, הפרט המשתנה בהן הוא תאריך. דוגמה לחותמת משתנה הן חותמות ה"נתקבל" למיניהן, בהן, אמנם, המילה "נתקבל" היא קבועה, אולם האלמנט של התאריך בחותמת ניתן לשינוי על פי הצורך.

גלריה הדר, חותמות בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

לסיכום:

בחלק גדול מהמקרים, עסק עצמו אינו מודע לצורך שלו בסוגי החותמות השונים הנדרשים לו. לכן, בעת בחירת הגוף שממנו תזמינו את החותמות העסקיות שלכם, חשוב להקפיד לא רק על בחירת יצרן חותמות אמין, אלא גם על יצרן שיכול להציע מגוון סוגי חותמות לעסק ואף מתמצא בסוגים השונים, כדי שיוכל לספק לכם את הייעוץ הנדרש.

תגובה אחת
  1. ברונר

    מעוניין הצעת מחיר לכ – 30 חותמות לילדים (מינימלי)

השארת תגובה