הדפסה על בלוק עץ

הטרנד שכובש את העולם – הדפסת תמונות על בלוק עץ באיכות מדהימה. מתאים למתנות ומזכרות ייחודיות.

הדפסה על בלוק עץ

הדפסה על עץ הפכה לאחד מסוגי העיצובים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות.

מה יפה, חי ואלגנטי יותר משילוב מרקמו המעודן של בלוק עץ כשהוא מהווה את הרקע העדין והבלתי מורגש כמעט לתמונה מחופשתכם האחרונה, או, אפילו, לאנשי העסקים שבינינו – רקע ללוגו של העסק. מדוע דווקא עץ? אם נתעלם מכך שעץ הוא חומר ביולוגי ולכן קל יותר להדפיס עליו, עץ מסמל את הטוהר והגולמיות, את חיבור לטבע, לראשוניות, למהות, ולכן, הדפסה על עץ משדרת לנו את כל הערכים הללו, אפילו מבלי שנעצור לרגע ונחשוב על מדוע תמונה המודפסת על עץ נתפשת בעינינו כחמה ואמיתית יותר מזו המודפסת על נייר, למשל.

מהם הדברים אליהם חשוב לשים לב בעת הדפסה על עץ?

אם חשבתם כי הדפסה על עץ היא משימה קלה, אותה ניתן לעשות כלאחר יד, הנה כמה דברים שתצטרכו לבדוק. עליכם לבחור תמונה באיכות גבוהה, מה, שכמובן, אינו מיוחד רק להדפסה על עץ, אלא נדרש בכל הדפסה. וכאן, אנחנו עוברים לספציפיקציה המיוחדת להדפסת תמונות על עץ – יש לוודא כי ההדפסה מתבצעת ישירות על בלוק העץ, ולא מבוצעת בשיטת הסובלימציה (בה מודפסת התמונה על שקף שאותו מדביקים לעץ), כמו כן, יש לוודא כי המדובר בבלוק עץ איכותי, שטקסטורת העץ שמתחת לתמונה תשתקף דרך התמונה המודפסת עליו ותשתלב בה בצורה מושלמת.

גלריה הדר, הדפסה על בלוק עץ בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

לסיכום:

הדפסה על עץ יכולה לייצר מתנה אישית נפלאה בדיוק באותה המידה שהיא יכולה ליצור כלי עסקי מיתוגי קידומי מעולה. אולם, כאמור, חשוב מאד לבחון לעומק את בית הדפוס המבצע את ההדפסה, את יכולותיו ואת חומרי הגלם בו הוא עושה שימוש, על מנת להפיק את התוצאה המצופה.

תגובה אחת
  1. שירלי אברמי

    אשמח לקבל פרטים לגבי הדפסת תמונה מהטלפון על עץ

השארת תגובה