מכירת ציורים על בד קנבאס

מכירת ציורים על בד קאנבס או בד קנבס? הדפסת תמונות על קנבס?

(המילה הנכונה היא "קנבס" לא "קאנבס")

מכירת ציורים על בד קנבאס

מכירת ציורים על בד קנבס הפכה לשירות אותו מציעים מרבית העסקים העוסקים בהדפסת תמונות על בד קנבס, עסקים הממסגרים תמונות, עסקים המציעים מוצרי קידום וכד'. מה יש בציורים המודפסים על בד קנבס שהופך אותם לכל כך פופולריים בבתי פרטיים, כמו גם במשרדים, בתי עסק, ארגונים, חדרי המתנה וכן הלאה? למעשה, ציורים כאלה, כשהם מעטרים כל חלל שתוכלו להעלות בדעתכם, מהסלון הביתי ועד לחללים עסקיים, לא מהווים רק אלמנט עיצובי, אלא אף עוזרים לכם ליצור את התחושה המתאימה ואת הרושם הנכון אותם אתם רוצים להשיג.

מכירת ציורים על בד קנבאס

מכירת ציורים על בד קנבס

נכון, על טעם ועל ריח ניתן (ואפילו – רצוי!) להתווכח, אולם אין ספק, כי, ככלל, ניתן לומר שתמונות מיוחדות התלויות על קירות ונהנות מהתאורה המתאימה המדגישה את יופיין – הופכות לאמצעי נפוץ ביותר, על מנת להעניק לחלל צביון ספציפי. מאחר ומחירם של ציורים מקוריים גבוה למדי, מכירת ציורים על בד קנבס מתמקדת, ברובה, במכירת רפרודוקציות – שכפולים תואמים למקור של אותם ציורים מקוריים. כך, למשל, תוכלו לעטר את סלון ביתכם בציורים של טובי הציירים בעולם, מבלי שתצטרכו להשקיע בכך הון קטן (שסביר להניח כי אינו עומד לרשותכם).

גלריה הדר, ציורים על בד קאנבס בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

לסיכום:

מכירת ציורים על בד קנבס מאפשרת לכם ליהנות מיצירות אומנות ידועות (כמו "החמניות" של ואן גוך, "הצעקה" של מונק ואף של ציירים מודרניים יותר) מבלי שתצטרכו לרכוש אותן בכסף רב, או לבטח אותן בסכומים אדירים. למרות זאת, יש לבחון את איכות ההדפסה על הקנבס, על מנת לוודא, שלמרות שכולם יודעים מדובר ברפרודוקציה בלבד, עדיין, הציור יהיה זהה למקור ככל האפשר.

השארת תגובה