מסגור פאזלים

מסגור פאזל בגלריה הדר, תלפיות, ירושלים.

מסגור פאזלים

חשבתם פעם על כמה חבל שהחורף בישראל הוא לא חורף-חורף? מה יותר כיף מלשבת כל המשפחה ליד האח הבוערת, בערב חורפי קר, ללגום מהשוקו החם ולהרכיב פאזל ענק? מצד שני, עזבו אתכם מחורף קר ומושלג. מי צריך את זה כשניתן להרכיב פאזל גם סתם ככה. לא באמת צריך סיבות מיוחדות כדי לבלות ערב משפחתי יחדיו או להרכיב פאזל! וכשהפאזל מורכב, מה עושים, מפרקים ומרכיבים מחדש? מה פתאום, ממסגרים ותולים על הקיר – בסלון, בפינת האוכל, בכל מקום או חדר בבית שבו אנחנו רוצים לזכור את הזמן הנפלא שהעברנו יחד בהרכבת הפאזל. לכן, מסגור פאזל הוא חלק לא פחות חשוב בחוויה מבחירת הפאזל שאנחנו מרכיבים.

מה חשוב לזכור בעת מסגור פאזל?

הרעיון העקרוני בפאזל הוא היותו מורכב ממאות חלקים המתחברים זה לזה. מן הסתם, רעיון זה הוא היתרון של הפאזל כתעסוקה לשעות הפנאי. מצד שני, זהו גם עקב האכילס של מסגור פאזל, מכיוון שלא כל מי שיודע ומצליח למסגר תמונות, יודע גם למסגר פאזלים. מפתיע? לא ממש, אם נזכור שאת כל מאות (ואלפי) חלקי הפאזל יש להדביק יחד בצורה יעילה ובלתי מורגשת, כך שלמתבונן מרחוק יהיה נדמה כי מדובר בתמונה לכל דבר. כלומר, בונה מסגרות טוב הוא התחלה טובה בדרך אל מסגור פאזל, אולם יכולות מסגור הפאזלים שלו צריכות להיבחן אף הן באופן ספציפי.

גלריה הדר, מסגור פאזלים בירושלים!   להזמנות חייג כעת 02-6717429

לסיכום:

מסגור פאזלים הוא אמנות, לכן, לא כל גוף שממסגר תמונות יכול לעשות זאת בהצלחה. בקשו לבחון את הרקורד של העסק הממסגר ספציפית בתחום זה, ובקשו לראות עבודות קודמות. בנוסף לאיכות המסגרות, שימו לב גם לרושם הכולל שיוצר הפאזל הממוסגר ולטיב העבודה שהושקעה בפאזל בעת הדבקתו למשטח הקשיח.

2 תגובות
  1. עומרי שקי

    שלום אני מעוניין למסגר 4 פאזלים של 2000 חלקים
    אשמח לדעת מה טווח המחירים ?

  2. שני

    אני מעוניינת למסגר פאזל בעל 2000 חלקים,
    האם צריך להביא את הפאזל לחנות? ואיך?
    ומה המחיר?
    ואיזה סוג מסגרות יש?

השארת תגובה